2015. május 17., vasárnap

Kritika #5 | Szerelem Szárnyán | Leah C.

Sziasztok! Meghoztam az első kritikámat amit először nehéznek véltem , majd ahogy hozzá kezdtem , már teljesen megfeledkeztem ilyesmiről. Mielőtt a rendelő elolvasná a kritikáját elmondom , hogy nem akarok senkit sem megsérteni , ez az én véleményem. Mások a véleményeink! 
Ölel Titeket: Leah C.
XXX


Fejléc: Egyszerűen imádom! Nem túl pakolt, illenek a színek egymáshoz és a szereplők is szépen lettek elhelyezve. Viszont egy valami nem tetszik. A cím első szava a "szerelem" szó szerintem túlságosan is vastagon van írva. Oké olvasható, szép meg minden ,de szerintem ha egy-két fokkal vékonyabb lenne szebben festene. Mint látom , nem te készítetted így nem a te hibád, viszont az illető aki készítette , sem végzett rossz munkát , hiszen tényleg nagyon szép!
                                                                       10/9,5

Design: Le a kalappal! Nagyon szép, letisztult. Nincs agyonpakolva szövegdobozokkal  vagy egérkövetővel , ami valljuk be elég gyakori hiba , hogy az emberek túlzásba viszik a html kódokat. A te esetedben ez nem történt meg ,aminek nagyon örülök. Először furcsa volt a menü kód és szemet is szúrt a szürke szín , viszont jobban megnézve és összemérni a designhez , ezzel sincs semmi gond. A modulok elhelyezésével azonban lenne egy aprócska beleszólásom A Rendszeres Olvasók modult és a chat-et én felcserélném mivel szerintem nagyon alul van , így ha valaki írni akar neked nem fogja elsőre észrevenni , hogy hol a chat. Aztán a versenyek elé tenném a Blogarchívumot. Összesítve ennyi. Több kivetni valóm nincsen. Az apró dolgot félre téve , szép munka!!!
                                                                       10/9

Történet: Tetszik! Nem sablonos és még nem láttam ehhez hasonló blogot ami manapság elég ritka.A fogalmazásod nagyon jó és őszintén mondom , de amikor olvastam egyre jobban éreztem magamat. De tényleg!! Az első novelládat olvasva , majd nem elsírtam magamat ahogy Hablaty és Asztrid szenvedését olvasva. Különleges az egész történet , a kinézet meg már csak hab a tortára! A történetbe semmi kifogásolni valót nem találtam! A történet kíváncsiságfelkeltő és érdekes!
                                                                       10/10


Összesen: 30/28,5



                                                                                                

                                                                       

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Hát húúúú...én őszintén "rosszabbra" számítottam! Nagyon-nagyon köszönöm szépen a kritikát!

    Ölel: Astrid H.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Rosszabbra? Nekem tetszik a blogod szóval , egy újabb olvasóval gazdagodtál! :)
    Ölel: Leah C.

    VálaszTörlés