2015. június 30., kedd

Vicky T. Kritika #4 // A szavak mestere

Ismét egy kritikával jöttem, ha már ennyire rég írtam, ezért most bepótolom. A soron következő rendelőm Renee, aki "A szavak mestere" c. blogját bízta rám egy alapos szemrevételre.


Első benyomás:
Nem láttam sokat a blogból, mikor betöltötte, csak egy benga nagy fejlécet, és mögötte kékséget. Kicsit keresgéltem a címet, de megtaláltam, meg fel is néztem a lap címére. 
Fejléc:
Egy jó nagy fejléccel van dolgunk. Alaptextúrának nem tudok sok mindent kivenni, csupán a jobb felső sarokban pár lepkét, bal oldalon pedig egy csillagot. A cím elég halvány, és valami láthatóbb helyre is tehetnéd, ne rejtsd el a sarokba. A női karakter kicsit furcsa, hogy ilyen nagy, inkább több elemet helyezz el rajta, ne csak a karaktert/karaktereket. A srác könyöke le lett vágva, igaz, nem egy egyből kiszúrható hiba, de aki szemügyre veszi, annak bizony szembetűnő. Én egy fejléc cserét ajánlanék, de ez a te döntésed.
5/2
Design:
Nem túlzsúfolt, igényes, egyedül a bejegyzések betűtípusát változtathatnád meg, mondjuk Arial-ra vagy Times New Roman-ra, hogy akinek nem szokott hozzá a szeme, annak is olvasható legyen. A kék csillámos kurzorkövetőt sok helyen láttam, kicsit unalmas, de a te blogodat egyenesen feldobja! 
5/4
Cím:
Figyelemfelkeltő, rövid, tömör, lényegre törő. Ahogy kell.
5/5
Írásaid:
A gimis blogok kissé sablonosak, ahova új fiú érkezik, nem gondoljátok? Azonban ez mégis más! Krimi, maffia, romantika - ez a három szó tökéletesen jellemzi a blogot. Először. D mikor beleveted magadat az olvasásba, akkor már nem nagyon értesz egyet az előbbi felvetéssel. Az első fejezet is elég zavaros, mindennek a közepébe vágtál, utolsó nap a suliban, aztán hirtelen (milyen meglepő) baleset, és azonnal Londonba csöppenünk. Több lehetne a leírás, ilyen zavaros. Őszintén nem tetszik a sztori, és sajnálom, hogy ezt kell halld, de a harmadik fejezet után abbahagytam az olvasást. Ráadásul láttam, hogy ÁTJAVÍTVA, és elszörnyedtem, ha most ilyen, akkor milyen volt először?! Helyesírási hibák, elírások, egybeírások... Ráadásul a főszereplő neve is sablonos: Madison. Sok ilyennel találkozok.
5/2

FIGYELEM! A FENT LEÍRTAK NEM RENEE MEGBÁNTÁSÁRA SZOLGÁLNAK, LEHET, HOGY ÉN VAGYOK ROSSZ KRITIKUS, VELEM VAN BAJ, HOGY NEM TETSZIK, DE EGY KRITIKAÍRÓNAK AZ A DOLGA, HOGY MEGMONDJA A VÉLEMÉNYÉT A BLOGRÓL! 

Össz:
20/13
További jó blogolást, kellemes és élményekben gazdag nyarat kívánok! Xx



2 megjegyzés:

  1. Köszi!:) Egyébként a designt nem én csináltam és a fejlécen már én is tanakodtam, de majd még meglátom, hogy mit kezdek vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! ;) Nem gond, ha nem te csináltad, ha írtad volna, inkább a történetbe mentem volna bele jobban. :)
      További jó blogolást!
      Vicky T.

      Törlés